פורטוגל שוכנת בחלק המערבי של חצי האי האיברי, המדינה גובלת בספרד ותחת הריבונות שלה יש גם מספר איים באוקיינוס האטלנטי, ביניהם האי מדירה הנחשב ליעד תיירותי פופולרי. פורטוגל מציעה נופים קסומים ומלהיבים, שמורות טבע נפלאות, חופי ים פראיים, ביניהם גם חופים רבים עם תנאים אופטימליים לגולשים, ערים עתיקות ותוססות, כפרים ציוריים, עיירות נופש יפות, ארמונות מפוארים, כנסיות בעלות ארכיטקטורה יוצאת דופן, וכמובן אוכל טעים, חיי לילה מגוונים, שווקים דינמיים, מרכזי קניות עם חנויות מותגים והרבה מאד ספורט.

אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, נולד וגדל בעיר פונשל שבאיי מדירה השייכים לפורטוגל, במדינה צמחו ספורטאים מצוינים רבים נוספים. ענף הכדורגל נחשב לפופולרי ביותר במדינה, אפשר לרכוש חופשות ספורט בפורטוגל כדי לצפות מקרוב במיטב שחקני הכדורגל בקבוצות המשחקות בליגה הבכירה של פורטוגל או כדי להגשים חלום ולצפות באגדת הכדורגל רונאלדו כאשר הוא משחק במדי הנבחרת הלאומית של המדינה.  

חופשת ספורט בשילוב נופש בפורטוגל

חופשת ספורט בפורטוגל היא דרך נפלאה לשלב בין משחקי כדורגל מעולים ומותחים עם מיטב השחקנים בליגות הבכירות לבין נופש באחת המדינות היפות והמעניינות ביותר באירופה. בליגת העל הפורטוגלית לכדורגל משחקות 18 קבוצות, ב-4 השנים האחרונות זכתה קבוצת הכדורגל בנפיקה ליסבון באליפות הליגה, הקבוצה הבכירה מעיר הבירה, לפניה זכתה קבוצת הכדורגל פורטו במשך 3 שנים רצופות, שתיהן משתתפות גם במשחקים המתקיימים במסגרת ליגת האלופות והליגה האירופית.
ניתן להזמין חבילות ספורט הכוללות כרטיסים למשחקים של הקבוצות הבכירות המשחקות בליגת העל הפורטוגלית, בין האצטדיונים המפוארים במדינה ניתן למנות את אצטדיון האור, מגרשה הביתי של בנפיקה ליסבון, בו גם הנבחרת מקיימת את משחקיה, האצטדיון נקרא בפי האוהדים הקתדרלה, יש בו למעלה מ-65,000 מושבים. את המשחקים של ספורטינג ליסבון אפשר לראות באצטדיון ז'וזה אלבלדה, יש בו כ-50,000 מקומות ישיבה והוא מכיל גם קניון, מוזיאון של הקבוצה, בית קולנוע מפואר, מכון כושר מודרני ומשרדים.

חופשת ספורט בפורטו

את המשחקים של פורטו ניתן לראות באצטדיון המקומי בעיר, כדאי לדעת כי פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל, יש בה שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים, מסעדות מעולות, חיי לילה סוערים, מוזיאונים מעניינים, מבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה ושווקים ססגוניים. במהלך החופשה בעיר כדאי לבחור חופשת כדורגל עם מדריך מנוסה כדי לבקר בכל אתרי החובה וליהנות מחוויה מדהימה ומעניינת. אפשר גם להצטרף לסיור קולינרי או לסיור יינות המתמקד ביין הפורט המקומי, במהלך הסיור מבקרים ביקבים ובבתי יין בהם מכינים את היין המפורסם, וזוכים לטעימות רבות. 

הסיור הרגלי אורך כשלוש שעות, במהלכו מבקרים באזור הבאישה, עוברים דרך השכונה בה היה הגטו היהודי, חוצים את הנהר על גבי גשר רומנטי כדי לבקר בעיר השכנה הידועה בתעשיית היין המקומי, מקבלים הסברים מעניינים על ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר ומתאהבים בעיר בגלל הסיפורים המשעשעים והמרתקים אודותיה. 

ראו גם: כרטיסים למשחק של ברצלונה